تبلیغات
لاغری،لاغر شدن،لاغری شکم،تناسب اندام - آموزش لاغری و آب کردن شکم

لاغری،لاغر شدن،لاغری شکم،تناسب اندام

آموزش لاغری و آب کردن شکم

آموزش لاغری و آب کردن شکم

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش لاغری و آب کردن شکم







آموزش تناسب اندام و آب كردن شكم
(کاهش چربی‌های اضافی شکم)

FitNess
کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، بخصوص اگر نقاطی از شکم نسبت به کاهش چربی مقاوم باشند و به ‌راحتی لاغر نشوند.
ناحیه ی پایین شکم و پهلوها دو قسمتی هستند که با ورزش و رژیم غذایی به سختی لاغر می‌شوند. بعضی افراد روزهای متمادی از جدیدترین وسایل لاغری شکم استفاده می‌کنند، در حالیکه هیچ‌کدام از این روش‌ها برای لاغر کردن شکم موثر نیست.
شما با استفاده از توصیه های زیر و با به کار بردن تمرینات سی دی های ارائه شده به راحتی می توانید به اندام مورد نظر خود دست یابید!
شما با رعایت نکات گفته شده و انجام تمام تمرینات موجود بر روی سی دی به راحتی می توانید به اندام مورد نظرتان برسید ؟
بدون نیاز به قرص های لاغری و دستگاه های متعدد و جاگیر می توانید به اندام متناسب برسید ؟؟؟
عادات غذایی خود را تغییر دهید. به جای یک شیر قهوه ی بزرگ، خامه و کیک خامه دار، از
شیر قهوه ی کوچک و بدون چربی و یا کیک هویج و کشمش استفاده کنید.
- هنگام فیلم دیدن، به جای چیپس از کمی آجیل یا میوه استفاده کنید.
- روغن کمی هنگام پخت غذا به آن اضافه کنید.
- از هر ماده غذایی با نام یا پسوند سرخ کرده دوری کنید. با نخوردن یک وعده سیب زمینی
سرخ کرده، 500 -400 کالری ذخیره کرده اید.
- اگر کارمند هستید، از ظرف غذای کوچک استفاده کنید

شما با رعایت نکات گفته شده و انجام تمام تمرینات موجود بر روی سی دی
به راحتی می توانید به اندام مورد نظرتان برسید ؟
اندام متناسب ، بدنی سالم ، روحیه ای شاداب
روش خرید: (پرداخت پستی) شما برای خرید محصول فوق میتوانید با تکمیل فرم خرید پستی , ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران , تحویل گرفته و سپس پول آن را به مامور پست بدهید.

قیمت در یک سی دی 3000 تومان

ایروبیک ، لاغری ، تناسب اندام و آب كردن شكم
کاهش چربی‌های اضافی شکم

Fitness
ده قاعده اصلی برای لاغری

کارشناسان تغذیه برای کسانیکه دوست دارند لاغر شوند ، ده قاعده مهم را خاطر نشان مینمایند . اگر از این قواعد و اصول پیروی نمائید ، خلاصی یافتن از وزن اضافی تان کار زیاد سختی نخواهد بود . این ده قاعده طلائی بدین شرح میباشند :

1- در لاغری هیچگاه هدفهائی که رسیدن و تحقق آنها امکان پذیر نبوده و یا رسیدن به آنها سخت است را انتخاب نکنید . خود را هیچگاه برای رسیدن به وزنی خاص متمرکز نکنید . باید چنین قبول کنید که یکی دو کیلو اضافی ایرادی ندارد .

2- هر زن لاغری جذاب نیست . اگر هدف شما از لاغر شده اینست که بیش از پیش جذاب بنظر برسید باید این نکته را فراموش نکنید که جذاب بنظر رسیدن تنها با لاغری ارتباط ندارد و فاکتورهای دیگری را نیز میطلبد .

3- فکر نکنید که با گرفتن رژیم غذائی شکل عمومی بدن شما تغییر خواهد یافت . بعد از لاغری بدن شما کمی لاغر تر و نحیف تر از گذشته دیده خواهد شد . مطمئنا با گرفتن رژیم غذائی سینه ها و باسن شما کوچکتر خواهد شد ولی تناسب اندام بهم نمیخورد .

4- میزان کالری که در طول روز دریافت مینمائید را کم کم کاهش دهید . برای کم بودن میزان چربی غذاهایتان توجه لازمه را مبذول دارید . هیچگاه سبزیجات و میوه جات را از رژیم غذائی خود کم نکنید .

5- هیچگاه هدفتان لاغر شدن در کوتاه مدت نباشد . از اینرو اگر دوست دارید بعنوان مثال در ماههای گرم سال و یا در روزی خاص لاغرتر بنظر برسید باید برای آن از ماهها قبل برنامه ای خاص را بمورد اجراء بگذارید . رژیم های غذائی تک غذائی میتواند به اراده ، تغذیه و سلامتی شما ضربه بزند . با رژیم غذائی مناسب روزانه 1200 الی 1500 کالری مواد غذائی مصرف کرده و مرتبا ورزش نمائید .

6- برای دوری از بازگشت به وزنی که با رژیم های غذائی از دست داده اید ، تغذیه سالم را بصورت عادت غذائی خود درآورید . مقدار سبزیجات و میوه جات در رژیم غذائی را افزایش داده و از میزان قند ، گوشت ، چربی و نان وشیرینی جات بکاهید .

7- کار حساب کردن کالری مواد غذائی را با بیحوصلگی انجام ندهید . در آشپزخانه خود ترازوئی قرار داده و تمام مواد غذائی را بر اساس لیست کالری مواد حساب کنید . ولی در اینکار نیز لطفا مبالغه نفرمائید .

8- ورزش را فراموش نکنید . اگر انجام نرمش و ورزش را دوست نداشته و یا اینکه بهنگام ورزش دلتان گرفته و خسته میشوید ، بیشتر حرکاتی که دوست دارید را تکرار نمائید . مثلا میتوانید هفته ای سه بار با ترانه ای که دوست دارید برقصید .

9- هر روز بر روی تراز خودتان را وزن نکرده و به اینکار عادت نکنید . هفته ای یکبار آنهم با لباسهائی یکسان و در ساعت مشخص خودتان را وزن کنید .

10- میتوانید هر چه در طول روز میخورید را یادداشت کنید و اگر از رژیم غذائی که گرفته اید راضی نباشید یادداشت خود را مرور کرده و اشتباهتان را بیابید . این مقایسه میتواند تمرینات بعدی را هدایت کند .

ما می‌توانیم جمعیت جهان را از نظر تناسب اندام افراد آن، ‌به 3 قسمت تقریباً مساوی تقسیم كنیم: یك سوم چاق، یك سوم لاغر و یك سوم دارای اندام مناسب. بنابر این پدیده چاقی یا لاغری، پدیده‌ای طبیعی به حساب می‌آید.
اگر بتوانیم سیستم سوخت و ساز بدن را درك كنیم علت این پدیده را نیز می‌توانیم درك كنیم. خداوند متعال، ‌بدن انسان را با دقتی فوق‌العاده ساخته و نه تنها كل محاسبات لازم را برای سلامتی او در نظر گرفته، به منظور تأمین انرژی لازم برای ادامه این زندگی، سیستم های دقیقی خلق كرده است.
انرژی لازم برای تأمین نیازهای بدن انسان از خوراكی ها دریافت می‌شود. اگر انرژی دریافتی به اندازه انرژی مورد نیاز بدن باشد، وزن آن شخص ثابت می‌ماند‌ و اگر این انرژی بیش از انرژی مورد نیاز بدن باشد، بدن پس از دریافت نیاز خود،‌ انرژی باقیمانده را به ذخیره ای برای روزهای قحطی تبدیل می‌کند. این ذخیره معمولاً به صورت بافت چربی در مناطق مختلف بدن باقی می‌ماند و باعث افزایش وزن می‌شود.
حال اگر انرژی دریافتی شخصی كمتر از نیاز او باشد،‌ بدن مجبور است برای تأمین بقیه نیاز خود از این انرژیهای ذخیره شده (چربیهای انباشته در بدن)‌ استفاده كند. در صورت عدم وجود ذخائر چربی،‌ بدن نیاز خود را از سوزاندن بافتهای دیگر خود تهیه خواهد كرد. وضعیت تأمین نیاز بدن به گونه‌ای است كه حتی در بعضی حالتهای قحطی و رژیمهای نادرست، بدن برای تأمین نیاز خود از بافتهای حیاتی و مهم مثل قلب، ‌كلیه، كبد و غیره استفاده می‌كند كه باعث كاهش وزن می‌شود.
بنابراین لاغری دلیل بسیار روشنی دارد و با رفع این دلیل به راحتی می‌توان به وزن ایده‌آل رسید و از سلامتی كامل و اندامی مناسب بهره برد.

ژن ولاغری و چاقی

آیا چیزی به نام ژن چاقی و ژن لاغری وجود دارد؟
خیر؛ چون می‌دانیم كه ژنها غیر قابل تغییرند. مثل ژن رنگ پوست، یا چشم. ما نمی‌توانیم ژنها را تغییر دهیم، چون ژنها داخل سلولهای بدنند و از اجداد و نیاكانمان به ما منتقل شده‌اند. از آنجا كه چاقی و لاغری تغییرپذیر است، هیچ كدام ژن محسوب نمی‌شوند.

اگر ژن چاقی و لاغری وجود ندارد، چرا گاهی همه اعضای برخی خانواده‌ها چاق، یا برعكس،‌ همه لاغرند؟
رفتارهای انسانها طبق قواعد ژنتیك است. هر فردی ژنهای رفتاری خاص خود را از نیاكان خود دریافت می‌کند و به ارث می‌برد. یكی از این ژنهای رفتاری، ‌ژن رفتاری خوراكی است كه در خانواده‌ای با ژن رفتاری پرخوری، باعث چاقی افراد خانواده، در خانواده‌ای دیگر با رفتار معتدل در تغذیه، باعث خوش‌اندامی‌، و نهایتاً در خانواده‌هائی با رفتار عدم تمایل به خوردن یا نفرت از غذا، سبب لاغری افراد می‌شود.
دو خانواده را در نظر بگیرید كه در یكی، همگی لاغر و در دیگری همگی چاق هستند. فرض كنید یك جعبه شیرینی در یخچال خانه هر دو خانواده وجود دارد.
چه بسا در خانواده لاغرها تعداد زیادی از قطعات شیرینی پس از چند روز خراب شده، روانه‌ سطل آشغال شود؛ زیرا پدر یا مادر خانواده می‌گویند شیرینی را برای بچه‌ها خریده‌اند. بچه‌ها نیز هر یك بهانه‌ای می‌آورند: یكی می‌گوید: میل ندارم؛ دومی می‌گوید: الآن سیر هستم؛ سومی می‌گوید: حوصله ندارم. چهارمی می‌گوید: باشد برای فردا و پنجمی … خلاصه هر یك، طوری از خوردن طفره می‌رود.
ولی در خانواده چاقها، وقتی پدر از سر كار برمیگردد، می‌بیند جعبه ‌شیرینی هم نیست و نابود شده است! بچه‌ها شیرینی را خورده‌اند و جعبه خالی را در سطل آشغال انداخته‌اند. این خانواده رفتار بخور بخور را به ارث برده‌اند و هر كدام كه در یخچال را باز كرده‌اند، یك قطعه از شیرینی خورده‌اند. اینها چاقی را به ارث نبرده‌اند، رفتار «اگر دیدی بخور»، یا اضافه خوردن را به ارث برده‌اند كه سبب چاقی می‌شود.
بنابراین، فرق زیادی بین رفتار‌ و ژن وجود دارد. اگر ژن چاقی یا ژن لاغری وجود داشت، هیچ امیدی به كاهش یا اضافه وزن نداشتیم، ولی چون رفتار افراد قابل كنترل است، به راحتی می‌توان لاغرها را چاق و چاقها را لاغر كرد.

فروشنده: می شاپ2

قیمت: 7,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش لاغری و آب کردن شکم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش لاغری و آب کردن شکم



آمار بازدید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :

    بروزرسانی :

درباره ما



ParsHit
.CopyRight © 2010 - 2011 lagharshodan Group , All Rights Reserved ©
با کلیک بر روی +1 از ما حمایت کنید
Trust Rank for lagharshodan.mihanblog.com - 0.37
وبلاگ-پیج رنک گوگل-http://lagharshodan.mihanblog.com/