تبلیغات
لاغری،لاغر شدن،لاغری شکم،تناسب اندام - آب میوه‌های، مایعات سلامتی طبیعی

لاغری،لاغر شدن،لاغری شکم،تناسب اندام

آب میوه‌های، مایعات سلامتی طبیعی

نویسنده: ابراهیم پنجشنبه 18 خرداد 1391

آب میوه‌های، مایعات سلامتی طبیعی

 

آب میوه‌ها طبیعتا همان خواص میوه‌ها را دارند. مایعات خوش طعم کالری کمی دارد و سرشار از آب است.


آب‌میوه

  

آب آب انار میوه‌ها منبع ویتامین‌ها و مواد معدنی‌ای محسوب می‌شوند که انرژی بدن را تأمین و فعالیت‌های آن‌را تنظیم می‌کنند.

از این‌ها گذشته آب آب انار میوه‌ها سرشار از آنتی اکسیدان‌ها هستند که خاصیت حفاظتی دارند و از بدن در مقابل بیماری‌ها آب انارحفاظت می‌کنند.

همچنین فیبرهای موجود در آب آب انار‌میوه‌ها دستگاه گوارش را تقویت می‌کنند.

 

آب آب انار میوه‌ها منبع ویتامین‌ها

آب آب انار میوه‌ها سرشار از ویتامین‌هایی هستند که برای عملکرد سلول‌ها لازم و ضروری‌اند. از جمله:

 (C)ویتامین سیاین ویتامین معروف برای مقابله آب انار با عفونت‌ها بسیار موثر عمل می‌کند و بدن ما برای مقاومت در برابرآب انار انواع عفونت‌ها و بیماری‌ها به آن نیازمند است.

ویتامین (A)اکثر ما ویتامین A را به تقویت کننده‌ی چشم می‌شناسیم. کاملاً درست است. ویتامین A برای افزایش دید شبانه بسیار لازم است.

3. ویتامین B9 یا همان اسید فولیکبدن ما برای ساختن گلبول‌های قرمز به این ویتامین نیاز فراوان دارد.

 

آب آب انار میوه‌ها؛ منبع مواد معدنی 

اگر متخصصان توصیه می‌کنند که حتماً آب آب انار میوه بنوشید بی دلیل نیست. آب آب انار میوه‌ها سرشار از مواد معدنی‌ هستند از جمله پتاسیم که از احتباس آب آب انار جلوگیری می‌کند و منیزیم که آرام‌بخش عضلات است. از این گذشته آب آب انار میوه‌ها سرشار از عنصرهای کمیابی آب اناری مثل سلنیوم و ... می‌باشند که برای حفظ تعادل غذایی لازم هستند.

 

آب آب انار میوه‌ها؛ منبع آنتی اکسیدان‌های محافظتی

آنتی اکسیدان‌ها وظیفه‌ی مقابله آب ج با اثرات منفی و مخرب رادیکال‌های آزاد را بر عهده دارند. این مواد مغذی به صورت پلی‌فنول‌ها، کاروتنوئیدها، ویتامین‌های C و E در آب آب انار میوه وجود دارند و به پیشگیری از ابتلا آب انار به بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان‌ها کمک می‌کنند.

آب آب انار طالبی به راحتی از دستگاه گوارش عبور می‌کند. توصیه می‌شود افرادی که از بیماری یبوست، هموروئید، روماتیسم، آرتریت و مشکلات ریوی رنج می‌برند از این آب آب انارمیوه‌ی خوشمزه غافل نشوند

 

آب آب انار میوه‌ها؛ سرشار از آب آب انار 

آب آب انار میوه‌ها به طور متوسط از 90 درصد آب آب انار تشکیل شده‌اند. بنابر این آب ج می‌توانند با کمک نوشیدنی‌های دیگر که در روز مصرف می‌کنیم نیاز بدن به آب آب انار را برآورد کرده و آب آب انار بدن را تأمین کنند.

 

آب آب انار میوه‌ها کم کالری‌اند

میزان انرژی زایی آب آب انار میوه‌ها برابر آب انارخود میوه‌ها است. به طور متوسط یک لیوان آب ج انار میوه حاوی 30 تا 90 کیلوکالری، انرژی است. قند آب آب انار میوه‌ها اغلب به صورت فروکتوز است. این ماده به آب آب انار میوه طعم شیرین می‌دهد و قدرت انرژی‌زایی آن بالا و کالری آن کم است. آب آب انار میوه‌ها فاقد لیپیدها هستند.

 

اکنون که اندکی با خواص آب آب انار میوه‌ها آشنا شدید با ما همراه شوید تا شما را با خواص بیشتر چند آب آب انار میوه آشنا کنیم:

آب آب انار طالبی

طالبی سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و قندهای طبیعی است. آب آب انار طالبی به راحتی از دستگاه گوارش عبور می‌کند. توصیه می‌شود افرادی که از بیماری یبوست، هموروئید، روماتیسم، آرتریت و مشکلات ریوی رنج می‌برند از این آب آب انارمیوه‌ی خوشمزه غافل نشوند. طالبی توکسین‌ها یا همان سموم بدن را دفع می‌کند. اگر گوشت طالبی را روی سوختگی‌های سطحی و التهابها آب انار‌ها بگذارید باعث آرامش بخشی و تسکین التهاب آب انار و درد می‌شود. خلاصه اینکه طالبی بدن را خنک می‌کند، مُدر و ملین است و اشتها را باز می‌کند. توصیه می‌کنیم هیچ‌وقت آب آب انار طالبی را با آب آب انار میوه‌های دیگر قاطی نکنید.

آلبالو

آب آلبالو

آلبالو میوه‌ی حساسی است و باید با دقت انتخاب آب انار و خریداری شود. آلبالوهای قرمز، براق و بدون لک و کرم خوردگی را انتخاب آب انار کنید. برای شستشو کافی است آن‌ها را زیر آب آب انار بگیرید و توصیه می‌کنیم بیش از سه روز نگهداری نشوند.

آلبالو و بالطبع آب آب انار آلبالو سرشار از فیبرها، گلوسیدها، ویتامین‌های C و E، آهن، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فسفر هستند. این میوه‌ی خوش‌رنگ و زیبا قدرت دفاعی بدن را بالا می‌برد و بدن را سم زدایی می‌کند. آلبالو برای مقابله آب انار با میگرن نیز مفید بوده و جوشانده‌ی دم آن با مشکلات ادراری و روماتیسم مقابله آب انار می‌کند. برای جلوگیری از دریازدگی هسته‌ی آلبالو را مک بزنید.

 

آناناس

آناناس میوه‌ی چندان انرژی زایی نیست. اما با این حال حاوی منیزیم، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین‌های گروه B و بتاکاروتن‌ها است. معمولاً گفته می‌شود که آناناس باعث لاغری می‌شود اما باید بگوییم این گفته درست نیست. آناناس فقط کم کالری است. این میوه‌ی خوشمزه مُدر است و هضم غذا را راحت می‌کند و به خاطر دارا بودن فیبر، دفع را نیز راحت می‌سازد. برای پیشگیری از سوزش معده روی چند تکه آناناس که با احتیاط پوست گرفته شده است چند قطره عسل بریزید و میل کنید.

 

زردآلو

زردآلو آب آب انار چندانی ندارد بنابراین آب انار بهتر است به جای آن که آب آب انار آن‌ را بگیریم آن را میکس کنیم. زردآلوهایی که کاملاً رسیده‌اند بیشترین ارزش غذایی را دارند. بنابراین آب انار زردآلوهای رسیده را خریده و مصرف کنید. توجه داشته باشید که زردآلو معده را اسیدی می‌کند.

 

سیب

موقع خرید بهتر است سیب‌های سفت و سالم را انتخاب آب انار کنید. توجه داشته باشید که پوست سیب حاوی میزان زیادی ویتامین A است. سیب حاوی پکتین است. این ماده در روده‌ها ژلی درست می‌کند که سموم را دفع و فعالیت دستگاه گوارشی را فعال و همچنین میزان کلسترول خون را تنظیم می‌کند. آب ج انار سیب را می‌توان با آب آب انار میوه‌های دیگر قاطی کرد مثل آب آب انار هویج.

 

 

                                                                                            





برچسب ها : آلبالو , میوه ها , ویتامین , آب میوه , سلامتی ,

ادامه مطلب ... نظرات :


آمار بازدید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :

    بروزرسانی :

درباره ما



ParsHit
.CopyRight © 2010 - 2011 lagharshodan Group , All Rights Reserved ©
با کلیک بر روی +1 از ما حمایت کنید
Trust Rank for lagharshodan.mihanblog.com - 0.37
وبلاگ-پیج رنک گوگل-http://lagharshodan.mihanblog.com/